تبلیغات در اینستاگرام

يکشنبه 23 خرداد 1400
21:56
maryam

اینستاگرام با داشتن یک میلیارد کاربر فعال ماهانه ، فرصت بی نظیری را در اختیار بازاریابان قرار می دهد تا از طریق کمپین های تبلیغاتی به مخاطبان هدف خود برسند. یکی دیگر از مزایای تبلیغات اینستاگرام این است که تبلیغات تقریباً از هر لحاظ می توانند مانند پست های کاربران عادی به نظر برسند و باعث می شوند که آنها بسیار کمتر از سایر تبلیغات باشند.

>> بارگیری: نحوه استفاده از Instagram برای تجارت خود

با این حال ، مانند هر سیستم عامل ، ایجاد آنها نیاز به اندیشه دارد: کدام مخاطب را هدف قرار می دهید؟ متن تبلیغات شما چه خواهد بود؟ از کدام تصویر استفاده خواهید کرد؟ جنبه های فنی بیشتری نیز باید در نظر گرفته شود ، مانند اندازه تصویر یا مدت زمان تبلیغ.


نحوه تبلیغ در اینستاگرام

اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اجرا کنید ، همه تنظیمات ، بودجه بندی ، برنامه ریزی و کارهای خلاقانه از طریق فیس بوک انجام می شود. اول از همه ، لازم است که یک حساب کاربری حرفه ای اینستاگرام به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید. سپس ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به "مدیر تبلیغات" در فیس بوک بروید تا کمپین خود را آغاز کنید.


چگونه می توان از اینستاگرام برای تجارت خود استفاده کرد؟

این کتاب الکترونیکی رایگان را بارگیری کنید و بیاموزید چگونه می توانید پیروان خود را جذب کنید ، مخاطبان خود را افزایش دهید ، اهداف خود را تعیین کنید و موفقیت خود را بسنجید.


سلام ! اسم شما چیست ؟

نام کوچک

شلوار جین

نام خانوادگی

دیورند

سلام ، پوچ آدرس ایمیلت چیه ؟

آدرس پست الکترونیکی

jean@durand.com

شماره تلفن شما چیست ؟

شماره تلفن

01 23 45 67 89

نام و وب سایت مشاغل شما چیست؟

کسب و کار

HubSpot

سایت اینترنتی

www.hubspot.fr

شرکت شما چند کارمند دارد؟

بارگیری کتاب الکترونیکی


انواع مختلف تبلیغات اینستاگرام

انواع مختلفی از تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد.


آگهی عکس پرکاربردترین قالب است. این شامل یک عکس ، توضیحات و یک دکمه تماس برای عمل مانند "بیشتر بدانید" یا "با ما تماس بگیرید".

تبلیغ ویدیویی پرطرفدار قسمت بزرگی از مخاطبان شما را تبدیل می کند. اگر می خواهید از رقابت خارج شوید و از مزایای کامل این نوع محتوا بهره مند شوید ، باید خلاقانه باشد.

تبلیغ چرخ فلک می تواند حداکثر 10 عکس را در یک درج قرار دهد. برای پیمایش در هرکدام ، فقط صفحه را به سمت چپ بکشید.

تبلیغ Instagram Explore مطالبی را از حساب هایی پیشنهاد می کند که کاربر آنها را دنبال نمی کند اما احتمالاً مورد توجه آنها قرار می گیرد ، براساس سابقه جستجو.

مجموعه اینستاگرام با ایجاد یک "تجربه فوری" کشف و خرید محصولات را به روشی بصری و همه جانبه تسهیل می کند. یک مجموعه شامل یک تصویر یا یک ویدئو با چندین محصول است. هنگامی که یک کاربر اینترنتی بر روی تبلیغات کلیک می کند ، سپس تجربه فوری را ایجاد می کند.

همه این نوع تبلیغات را می توان در News Feed و همچنین Stories ارسال کرد. یعنی بیش از 300 میلیون نفر هر روز از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند. برخی از کاربران اینترنت حتی دیگر با خبرهای خبری خود مشورت نمی کنند.


داستان های تبلیغاتی بین داستان حساب هایی که کاربر در آن مشترک است درج می شود. آنها را می توان با ذکر "حمایت" در بالا سمت چپ تشخیص داد. کاربر می تواند از "کش رفتن به بالا" در پایین صفحه استفاده کند و مستقیماً به صفحه فروش شما برود.


با تشکر از این قالب بسیار محبوب ، پیام های خود را سریع و کارآمد در حالی که هدف خود را درگیر می کنید ، انتقال می دهید.


9 مرحله برای تبلیغات در اینستاگرام

راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام نیاز به تفکر دقیق دارد. هدف من چیست هدف من کیست؟ بودجه موجود برای این اقدام چقدر است؟ برای کمک به شما در این روند ، در اینجا تمام مراحل لازم برای موفقیت در کمپین اینستاگرام خود آورده شده است.


1 - ناشری را انتخاب کرده و یک کمپین ایجاد کنید

با استفاده از سه ابزار مختلف فیس بوک می توانید تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید:


مدیران تبلیغات

ویرایشگر قدرت

Facebook Advertising API

هنگام انتخاب ابزاری ، باید اندازه مشاغل و تعداد تبلیغاتی را که قصد دارید همزمان انجام دهید در نظر بگیرید.


اگر کمپین های زیادی را مدیریت می کنید یا می خواهید کنترل دقیقی بر آنها داشته باشید ، بهتر است با Power Editor بروید. با این حال ، این مقاله به دلیل پاسخگویی به نیاز اکثر بازاریابان ، استفاده از Ad Manager است.


2 - یک هدف را انتخاب کنید

در این مرحله ، چندین هدف تبلیغاتی به شما پیشنهاد می شود. با این حال ، از آنجا که تبلیغات شما باید با اینستاگرام سازگار باشد ، لیست گزینه های موجود در شما به موارد زیر محدود می شود:


انتشارات خود را تقویت کنید.

ایجاد ترافیک به وبسایت شما.

تبدیل ها را در وب سایت خود ایجاد کنید.

نصب برنامه خود را افزایش دهید.

هدف کمپین اینستاگرام


ادامه این مقاله براساس گزینه Drive Traffic to Your Website است.


پس از مشخص شدن هدف ، از شما خواسته می شود کمپین خود را نام ببرید. در حالی که به نظر نمی رسد این کار مشکل خاصی داشته باشد ، با این حال به شما توصیه می شود که یک قرارداد یا مدل دقیق نامگذاری ایجاد کنید. با افزودن برنامه های جدید ، این کار مدیریت مدیریت مبارزات شما را آسان می کند.


به عنوان مثال ، قالب می تواند به صورت زیر باشد:


گروه شرکت | محتوای تبلیغاتی | تاریخ | نام نویسنده


3 - مخاطبان را انتخاب کنید

اگر این اولین کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شما است ، به احتمال زیاد نمی دانید دقیقاً کدام مخاطب را هدف قرار دهید. این با تمرین همراه خواهد بود ، اما در ابتدا ، آزادانه آزمایش کنید.


گزینه های هدف گذاری داخلی این پلت فرم به همان تنوع و ساده هستند و شامل پارامترهای زیر هستند:


محل.

سن.

ارتباط جنسی.

زبان

ارتباط.

آموزش.

استخدام.

خانه

نسل.

والدین.

وقایع مهم

سرگرمی ها

رفتار.

اتصالات

شما این امکان را دارید که یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا با افرادی که قبلاً با تجارت شما ارتباط برقرار کرده اند یا مخاطبان مشابهی برای یافتن کاربران فیس بوک که صفات مشابهی با پیروان شما دارند ، ارتباط برقرار کنید.


علاوه بر این ، این سیستم عامل به شما امکان می دهد مخاطبان خود را برای استفاده مجدد در تاریخ بعد ذخیره کنید. اگر در حال انجام آزمایش هستید و می خواهید دقیقاً مخاطب انتخاب شده در مبارزات قبلی را پیدا کنید ، یک ویژگی مفید است.


برای هدفی که در اینجا انتخاب شده است ، یعنی هدایت ترافیک به وب سایت شما ، لازم است گروه خاصی را هدف قرار دهید. به عبارت دیگر ، نوع افرادی که به محتوای در حال پخش علاقه مند می شوند.


برای این کار ، به قسمت Advanced Targeting بروید و اطلاعات جمعیتی ، علایق و رفتارهایی را که برای مخاطبان هدف شما اعمال می شوند ، پیدا کنید.


به منظور ارائه ایده ای از مخاطبان انتخاب شده ، فیس بوک تخمینی از اندازه آن در اختیار شما قرار می دهد. این به شما امکان می دهد بلافاصله مقیاس تبلیغات و همچنین میزان بالقوه تبلیغات خود را قضاوت کنید. از آنجا که هدف گذاری در این مثال فقط چند معیار را در نظر می گیرد ، مخاطب نسبتاً زیاد واجد شرایط است.


تحلیل مخاطب


4- محل قرارگیری تبلیغات را تعریف کنید

این مرحله تفاوت اصلی فیس بوک و اینستاگرام در هنگام ایجاد تبلیغات است. در اینجا باید همه کادرها را انتخاب کنید ، به غیر از کادر با عنوان Instagram.


قرار دادن آگهی در اینستاگرام


5 - بودجه و جدول زمانی را مشخص کنید

شما می توانید بودجه روزانه یا بودجه مدت زمان مبارزات انتخاب کنید ، تفاوت در:


اگر برای بودجه روزانه هزینه می کنید ، تبلیغ شما به طور مداوم در طول روز پخش می شود. این بدان معنی است که الگوریتم به طور خودکار هزینه های روزانه شما را گسترش می دهد. توجه داشته باشید که حداقل بودجه روزانه بسته به عوامل مختلف خاص کمپین شما اعمال می شود. این مقدار معمولاً حدود یک دلار است.

اگر بودجه مدت زمان تبلیغات را تنظیم کنید ، تبلیغ شما برای مدت زمان مشخصی نمایش داده می شود. به عبارت دیگر ، الگوریتم تبلیغات شما را در کل دوره تحویل تا زمان اتمام بودجه شما پخش می کند.

قیمت تبلیغ اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور خاص ، یک مطالعه انجام شده توسط AdEspresso معیارهایی را نشان می دهد که هزینه شما برای هر کلیک (CPC) را بیشتر از همه متفاوت می کند. بنابراین اگر مخاطبان شما زن باشند CPC شما بالاتر خواهد بود ، انتخاب پست برای سه شنبه یا چهارشنبه نیز هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت و ارسال پست بین ژانویه و مارس از نظر اقتصادی سودمندتر خواهد بود.


تنظیم بودجه همچنین شامل تعیین جدول زمانی است. شما باید یک تاریخ و زمان دقیق را برای شروع و پایان کار انتخاب کنید ، تا دقیقه. علاوه بر این ، این پلتفرم گزینه هایی دارد که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به گونه ای تنظیم کنید که فقط در ساعات خاص یا در روزهای خاصی از هفته پخش شود. این گزینه ها در بخش برنامه ریزی تبلیغات موجود است.


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به digitalagency است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]