اجاره بیلورد

پنجشنبه 20 خرداد 1400
22:52
maryam

تابلویی در خانه من؟

آیا به دنبال درآمد اضافی هستید؟ درآمد یک بیلبورد در باغ یا دیوار شما چقدر است؟ آیا فکر می کنید این هنوز یک محدودیت اداری برای مدیریت است؟

در اینجا برخی از اطلاعات مربوط به مقررات مربوط به نصب بیلبورد در زمین های خصوصی آورده شده است. اول از همه ، زمین خصوصی در نظر گرفته می شود: نمای ساختمان ، نمای خانه و زمین برهنه که متعلق به دولت یا شهرداری نیست.

تبلیغات در فضای باز منوط به مقررات محافظت از محیط زیست و محیط زندگی است. نصب آن باید با شرایط تراکم و ابعاد مطابقت داشته باشد و نیاز به اعلامیه یا مجوز قبلی دارد.

مقررات ملی (مقررات ملی تبلیغات) و بعضی اوقات مقررات مربوط به تبلیغات محلی (که توسط شهرداری یا حتی بین شهرداری تنظیم شده است) وجود دارد. هدف RLP جلوگیری از هرگونه سو abuse استفاده و هرج و مرج در نصب تابلوهای تبلیغاتی قابل مشاهده از بزرگراه عمومی است.

به عنوان مثال ، علائم موسوم به دکل یا پایه در زمین های خصوصی در شهرداری های کمتر از 10 هزار نفر ممنوع است (مگر اینکه نشانه باشد). لطفا توجه داشته باشید که قالب یا بعد پانل نیز با توجه به مقررات محلی متفاوت خواهد بود.

اراده ما در اعمال دقیق مقررات نهفته است. بنابراین ما در مورد اعمال قوانین موجود هوشیار هستیم.

آیا مراحل اداری برای نصب پنل تبلیغاتی در محل من الزام آور است؟

بخش میراث ما تمام مراحل اداری را در Town Hall انجام می دهد تا تأیید نصب صفحه را تأیید کند. پیش از این ، ما اصول توافق نامه بین Affiouest و شما (اعم از شخص یا شرکت) را با شما تعریف می کنیم. این اجاره سایت است که مانند هر اجاره زمین از طریق قرارداد اجاره اداره می شود.

مراحل اداری به شرح زیر است:

• قراردادی ایجاد کنید که به عنوان اجاره کتبی بین صاحب محل و مستاجر پنل تبلیغاتی (Affiouest) شناخته می شود و جزئیات انتظارات هر یک از آنها (نگهداری ، مدت زمان اجاره ، نوع پنل ، اندازه صفحه ، استفاده از صفحه) ، و غیره.)

• بندهای فسخ برای هر یک از طرفین و رویه هایی که باید دنبال شود را مشخص کنید. (فروش خانه ، شکستن با نامه ثبت شده 3 ماه قبل ، ...)

• قرارداد اجرت یا مبادله ای را که بین دو طرف توافق شده تنظیم کنید و مبلغ پاداش را به طور واضح مشخص کنید.

• میزان پاداش مالک را در قرارداد و همچنین مدت زمان قرارداد و اجاره برای اجاره فضای تبلیغاتی را مشخص کنید.


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به digitalagency است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]