چرا تولید محتوای ویدیویی را انتخاب کنیم؟

يکشنبه 16 خرداد 1400
16:18
maryam

یکی از بزرگترین مزایای داشتن استراتژی بازاریابی ویدئویی این است که بتوانید خود را در وب با تمام اصالت خود نشان دهید. ارتقا شخصیت شرکت شما بلکه افرادی که در آنجا کار می کنند به شما امکان می دهد در اطراف انتشارات خود سر و صدا ایجاد کرده و فرصت های جدیدی برای شرکت خود ایجاد کنید. در این زمینه ، "داستان سرایی" عبارت است از هنر گفتن داستان شرکت شما ، معرفی خود به روش اصلی با توضیح فرآیندهای خود ، نحوه انجام کارها و ارزش های خود. در داستان سرایی ، ما می توانیم مدیر (ها) یا ، چرا که نه ، اعضای تیم خود را انتخاب کنیم.

کاربران اینترنت علاقه زیادی به این نوع محتوا و فیلم هایی دارند که نگاه "پشت صحنه" را به شرکت ها ارائه می دهند. برای بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان اینترنت ، مصرف تقریباً عملی جدی شده و آنها هر چه بیشتر به نحوه خرید توجه می کنند ، خواه از طریق انتخاب کالایی - بازده ، ماندگاری و هزینه آن - بلکه از نظر روش یک شرکت را انتخاب می کند - فرآیندهای آن ، جنبه انسانی آن ، تأثیر محیطی آن. و این درست زمانی بیشتر صادق است که این مصرف کنندگان از یک شرکت کوچک و متوسط ​​به جای یک گروه بزرگ خرید کنند ، زیرا سهام حتی بیشتر است. بنابراین ، شما همچنین می توانید با استفاده از این فرض اصالت خود را مطرح کنید و به لطف اصالت خود تفاوت ایجاد کنید.

از منظر دیگر ، به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی خود در LinkedIn نیز امکان پذیر است ، در این حالت بیشتر برای هدف متخصصان در نظر گرفته شده است. یک روش بسیار خوب در این زمینه ، گنجاندن توصیفات مشتری یا مصاحبه با متخصصانی است که کاربران اینترنت به خصوص در B2B علاقه زیادی به آن دارند در نمایه شرکت شما وجود دارد.

قالب های کوتاه
برای تکمیل تلاش های شما ، برخی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، اسنپ چت یا توییتر به شما امکان می دهند فیلم ها را در قالب های کوتاهتر به اشتراک بگذارید. این محتوای کمتر رسمی امکان برقراری ارتباط تقریباً دائمی با مشترکان خود را فراهم می کند ، و بیشتر باعث تقویت این روابط نزدیک مورد جستجو می شود.

هرچه پیشرفت بیشتری در ایجاد محتوای ویدیویی خود داشته باشید ، قادر خواهید بود ابزارها و سیستم عامل هایی را که می خواهید در آنها حضور داشته باشید متنوع کنید. نکته مهم این است که در حالی که توجه ویژه ای به نظارت بر نتایج خود و KPI هایی که از قبل تعیین کرده اید ، توجه ویژه ای داشته باشید ، از جایی شروع کنید. این تنها راه بازگشت سریع تلاش های بازاریابی و تصمیم گیری صحیح برای تجارت شماست.

[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به digitalagency است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]